sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Kadehdittava kuvanlaatu

Torstai-illan Fuuki-asu :)

G´day mate! Täällä vietetään vapaapäivää - mulla on pitkäst aikaa kaks peräkkäistä vapaapäivää duunista woop woop - ja kokkaillaan kämppisten kaa Sunday roastia. Olin aamul ihan täpinöissäni menos surffaa mun uudella rakkaalla (ostin eilen ihan huikeen uuden laudan - postaus siitä tulossa pian), mut meri oli päättäny makaa täysin flattina koko päivän. :E Kävin T:n kaa lipittelee kahvii rantsussa ja pakko se oli todeta siinä tunnin parin tuijottelun jälkeen, et ei oo aallon aaltoa. Kelasin, et oisin vaan - semipakkomielteissäni - menny padlaa veteen, mut auringon paisteesta huolimatta tänään on tääl aika kylmä päivä, ni oisin vaan todennäkösesti jäätyny ja turhautunu, ku allonkorkeus tosiaan oli jotain 0 - 0,5 jalkaa. :P Paddling boardilla ois ollu hauskaa, mut ku en sellasta  -vielä- omista, ni oli sit pakko luovuttaa. I wish, I WISH, huomen olis edes jonkinlaista pieltä aaltoo, alkaa käymään sietämättömäks tää odottelu.... :E Anysay mitäs muuta täs viikolla on tapahtunu...Olin tos torstai-iltana pikkasen baarittelee, ku antibioottikuuri tosiaan loppu ja yks mun hyvä ystävä DB (erotuksena siis siihen friikkiin D, joka btw. tekstas mulle just äsken ekaa kertaa SEN illan jälkeen "Hey." - öö, joo en oo vastaamas) vietti vähän läksiäisiä. Onneks ei tarvinnu täl kertaa sanoo hyvästejä, ku DB palaa tänne takas viiden viikon päästä, on vaan lomailemas kotona Ranskassa. Oltiin eka T:n kaa lähibaaris parilla ja mentiin sieltä DB:n, A:n ja DA:n (miks kaikkien nimi alkaa kirjaimella D?!) kämpille vähän viinittelee. Sieltä sit Canteeniin hetkeks, ennen ku tajusin T:n kaa lähtee -mäkkärin kautta- himaan, neloselta ku oli taas herätys seuraavana päivänä. Duunis vähän väsytti, mut oli onneks lyhyt päivä, ni pysty hyvin handlaa. :D Iltapäiväl sit rohkaistuin soittaa yhelle entiselle pro-surffarille, jonka numeron olin saanu mun pomolta (jonka tuttu se siis on). C asuu ihan lähel tos Tamaramalla ja käski tulee käymään, ku halusin vähän neuvoja uuden surffilaudan oston suhteen. Siellä sit istuin, ku se selitti kaikenlaista ja kävin kattelee sen lautoja (niitä noin viittätoista) sen autotallissa. Supermukava tyyppi kyllä ja sano, et voi tulla antaa mulle surffiopetusta, ku asutaan niin lähekkäin. En kyl tiiä noista oppitunneista, ku hävettää oma kohellus jo valmiiks, mut sen nimen mainitsemalla sain ainaki hyvän diilin eilen Dripping Wetissä ja tietty arvokkaita neuvoja. :)

Hyvin näkyy kuvas toi mun uus Glee:n lempihuivi...
Lauta tosiaan lähti matkaan eilen duunin jälkeen, samoin kuin 850 dollarii pankkitililtä... :P Onneks sinne pitäis kuitenki parin viikon päästä ilmestyy ihan mukava rahamäärä, ku kävin torstaina tax return -officessa anomassa vähän veronpalautuksii. Ihan ku tossa ei olis ollu tuhlausta (tosin en haluu ajatella asiaa tuhlauksena, ku EN VOINU ELÄÄ ilman uutta lautaa) tarpeeks, ni kävin tänään T:n kaa tilaamassa uudet kenkärakkaat Platypuksesta. Viikon viiva puolentoista päästä, mun jalkoja koristaa seuraavat tennarimaailman helmet:


Noista punasista nauhoista en oikeen diggaa, mut muuten oon aika lailla rakastunu tohon väriin - ja ehkei täs konkurssissa enää yhet uudet kengännauhat paljoo tunnu heheh...Mut nyt täytyy hyppää suihkuun, ku lähetään varmaan vaimon kaa jonnekin parille. See you laters! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti