perjantai 21. syyskuuta 2012

Takkeja ja nakkeja

Aina yhtä fiksun näkonen tää "peilikuva"

Hello! Tässä mä nyt oon uuden parkani kaa! Oikee yksilö löyty ekasta ja vikasta mestasta - ensimmäisen ja toisen Zara-käynnin välis piti käydä vilkasee muutama muu liike vertailun vuoks. Toi on siis sellanen tumma maastonvihree (kuvas ei näy ihan terävänä), mis on irrotettava lampaankarvannäkönen vuori ja huppu. Hetkisen pärjää viel ilman vuorta, ku tuultakin toi onneks pitää ihan kohtuullisen hyvin ja huppu on aina hyvä näis Suomen keleissä. Oon kyl tyytyväinen mun uuteen lämmittäjään, vaik sainki pulittaa siitä vähän enemmän ku oli tarkotus. :)

Kassi unohtu!

Carlingsista ei löytyny rotsii, mut uus kangaskassi tarttu sieltä mukaan. Oon sitä edellistä Melodican pussukkaa käyttäny ihan hulluna, ni toisen ostaminen oli musta paikallaan, varsinki ku noita oli tullu uusissa hauskoissa kuoseissa! Yks kuosi oli nimeltään muistaakseni hymypylly (siin on siis pakarat, jotka hymyilee) hahah! :D Mun mukaan kuitenki lähti tollanen lihakaupan nakkikassi, johtuiko siitä senhetkisestä hullusta nälästä vai mistä, en tiiä... :D



4 kommenttia:

  1. <3 Rouskun peili-ilme :)

    Mulla on kans joku ihme fiksaatio noihin parkoihin, viime keväänä ostin sellasen sateen- ja tuulenpitävän version juurikin välikausitakiksi, mutta silti edelleen katse kiinnittyy joka paikassa uusiin "ihan" erilaisiin (niin varmaan) parkoihin. Tähän asti oon tosin onneks välttänyt sortumisen :)

    VastaaPoista
  2. Ai onks toi mun peili-ilme? Hahahha! :D Joo huomaan, et täl hetkel viehättää vähän kaikki tollanen army-henkinen - huomauttakaa sit viimeistään siinä vahees, ku vedän jotkut rambomaalaukset kasvoil ja kokomaastokuosis tuol stadissa! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On, JUST toi!! :D

      Mä lupaan vähän kattoa jäbän perään ja läväyttää jos nään maastokuosia sekä ylä- että alakropassa. Niin tai ne rambomaalaukset ;D

      Poista
    2. Thanx! Tiesin, et jäbään voi luottaa täs asias! :D

      Poista