torstai 16. elokuuta 2012

What´s this Maid of honour made of

Hehei, mun kaasoiluasu E:n häihin on FINALLY valmis! Kyl siinä oli mulla ettimistäki, et sain kaikki osaset kohdalleen niin, ettei tarvinu ostaa mitään ihan ok:ta, vaan et oon nyt oikeesti tyytyväinen tähän settiin. Vähän on mustaleski-fiboja tässä, mut onneks sain morsiamelta luvan pukeutuu - tyylilleni uskollisesti - mustaan. Lisäks ei tarvii sillee kauheesti stressaa mitään läikytystragedioita, ku mustassahan ei ihan hirveen helposti esim. punkkutahrat näy. ;) Anyway, tässä tulis nyt pientä kollaasia. :)

Mekko Selected Femmestä
Laukku Topshopista ja rannekoru Gina Tricotista
Kengät Geox (vanhat)

Hiukset haluisin jotakuinki tähän tyyliin, mitä KM:lla tässä ja meikiks joko smoky eyes ja nude huulikiilto tai sit vaan kissamaiset rajaukset ja ehkä oranssihtava huulipuna matchaamaan mun kynsiin ja antamaan vähän piristysruisketta tähän mun tummanpuhuvaan häälookiin...

Kuva: Google

What do u think? Tell me! Tell me! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti