lauantai 4. elokuuta 2012

Comfy in black

Täl viikol kävin ettii häihin käsikoruu ja löysin puolvahingossa pari juttuu. Sitä koruu en tietenkään löytäny, mut kaks vaatekappaletta lähti mukaan. Aikasemmin esittelin mun mustii lentohousui, mut sellasta trikoomatskuu ku on, ni ne on jo tähän mennes nukkaantunu aika lailla enkä tiiä, kuinka pitkään ne on enää käyttökelposet. Oon kokeillu samantyyppisii pöksyi mones kaupas, mut täl mun lantiol ja pituudel monet niistä on ollu aika jäätävän näkösii mun päällä. Nyt kuitenki löyty Weekdaysta mukavat ja ihan ok-mallisetkin housut mun lempivärissä! :)


Noillaki on salee mukava lennellä, mut sen lisäks ne on ihan siistin näköset ja niitä voi pitää duunissaki. No toista juttuu sit oikeestaan vähän etinki, ku mun farkkushordet on kaipaillu jotain yläosaa ja mun Balilta hankkima toppi alkaa vetelee ihan viimesiään. Kiva napillinen ja rento toppi löyty sit H&M:ltä eikä maksanukaan ku alle 8€.


Toi oliki heti toissailtana käytössä ja hyvin toimi. Kuva on vähän epätarkka, mut toi on siis kokonaan napitettu edestä ja selkäpuolelta pidempi ku etupuolelta. Teki mieli ostaa se useemmassa värissä, mut aloin taas miettii sitä mun pientä rinkkaa ja sitä, et saahan noita toppeja Ausseistaki.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti