tiistai 24. heinäkuuta 2012

Souvenirs from Paris

Tulihan siel Pariisis vähän shoppailtuukin, vaik aika kallis kaupunki olikin ja mun shoppailu on ainaki suurimmaks osaks täl hetkel pannassa. Onneks tuli ostettuu sentään rehellisii käyttövaatteita, joita tuun satavarmasti käyttää tiuhaan tahtiin. :) Sellasesta japanilaisesta liikkeestä, ku Uniglo löyty vihdoin simppeli musta maksimekko, mitä oon ettiny useamman kuukauden. Olin vähän kummissani sovarissa, ku huomasin, et s-koon mekko oli mulle liian lyhyt, siis liian lyhyt - mulle?! :D Tää oli kuitenki hyvä juttu, koska mustassa ei ollukaan enää jäljel muita, ku m- ja l-kokoja.


Toinen juttu, mitä olin ettiny jo maksimekkoo pidempään, oli kullanvärinen semisimppeli riipus. Siis monet normikaupat ja nettikaupat kiersin, ennen ku löysin just sopivan Pariisista yhestä pikku korukaupasta.


Se makso vaan jotain 8€, mut tykkään siitä tosi tosi kovasti! Hyvä osotus siitä, kuinka kivojen juttujen ei aina tarvii tyhjentää koko lompakkoa. Tässä vielä lähikuva mun uudesta lempparikorusta!



Champs-Élyséellä poikettiin Gappiin ja sieltä löyty alesta kiva perusneuletakki vähän pidempänä mallina. Mulla onki ollu taas kova tarve neuleille, ku pari on jo loppukevään ja alkukesän aikana hävinny baarireissuilla - en tajuu, miten mä aina onnistun hävittää niitä...



Samalla kadulla oli myös Quiksilverin ja Roxyn putiikki ja tokihan sinne oli mentävä! Sieltä löyty alesta rento pallokuvioinen hamonen. Myyjä varmaan ajatteli, et mulla on joku pallofetissi, ku päällä sattu silloin olee mun pallokuvioinen mekko. :D



Sit päästään lopuks mun Bershka-saaliisiin! Oonko kertonu, et se on yks mun lempparikaupoista? Menin sovariin hullun kasan kaa, mut mun nirsouden ja oudon mallisen kropan vuoksi, poistuin kassalta vaan kahden tuotteen kaa. Sentään mun lompakko oli tyytyväinen tästä. Mutta siis puolilmaseks löyty perus vaaleenharmaa neule, joka käy vaikka minkä asun kaa,


 ja hauska kuviollinen huivi, joka sopii musta ihanasti valkosten, sinisten ja vaaleenharmaitten yläosien kaa -



vai mitä ootte mieltä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti