tiistai 12. kesäkuuta 2012

11 minuuttia

Sain Sallalta tällasen kysymyspatterin, johon toivoi mun vastailevan ja mikäs sen mukavampaa, ku avautuu täällä - vieläpä pyynnöstä kerrankin! ;D

1) Mikä on ollut elämäsi paras päivä ja miksi?
Apua, kauheen vaikee valita! Jotenki voisin varmaan valita yhen päivän Balilta, ku oltiin vedetty ihanat surffit reefbreakilla ja sen jälkeen istuttiin auringossa juomassa kylmää bintangia. Ja illal käytiin syömäs ja lähettiin bailaa -aika täydellistä! :D Toinen mieleen tuleva on mun synttäreitä edeltävä päivä, jolloin mut yllätettiin satsilla, mistä lähettiin viettää aivan ihanaa ja ikimuistoista iltaa. :)

2) Mitä asiaa kadut?
Oon kans tullu siihen tulokseen, ettei kauheesti kannattais katua mitään, koska kaikki valinnat - onnistuneet ja pieleen menneet - on osa elämää ja muovaa ihmisestä sellaisen, kun se tänä päivänä on. However, muutamat kännisekoilut on kylläki kaduttanu, eli ne ois voinu jättää aikoinaan väliin.

3) Mistä ruoasta et voisi ikinä luopua?

Wow, miten vaikee kysymys taas! :D Ehkä sanon tähän kuitenki, et sushista en luopuis, vaikka montaa muutaki ruokaa rakastan!


4) Mikä saa sinut aina, vaikka miten kamalana päivänä, hymyilemään?
Ihan ekana tuli mieleen Llamas with Hats, se on niin uskomattoman hauska! Myös joku tosi hyvä ruoka tai kahvi tai kaverin heittämä läppä saa hyvälle tuulelle. Niin ja tällä hetkellä ajatus siitä, et oon kohta Ausseissa nostaa kyl väkisinki hymyn huulille.

5) Lempi tv-ohjelmasi?
Hmmm...ehkä True Blood.

6) Kamalin tyylimokasi?
Hahahha, mistä aloittaisin? Pahimmat tyylimokat on ehkä kuitenki tullu tehtyy yläasteella. Silloin tuli käytettyy nappiverkkareita, poikien loose-farkkuja, jättimäisii huppareita ja kylläpä omistin sellaset lapsenkakan väriset samettihaalaritkin! :P

7) Meikkaatko aina, voi voitko ilman stressiä poistua kotoa au naturel?
Täytyy kyl todeta, et meikkaan melkein aina edes vähän. Jos lähen lähikauppaan tai juoksulenkille, saatan heittää vaan Reiskat päähän, mut muuten tulee kyl edes blascoo ja aurinkopuuterii laitettuu.

8) Mitä olet keräillyt tai mitä keräilet nyt?
Skidinä tuli keräiltyy tarroja - samettitarrat oli lemppareita - ja postimerkkejä. Ainiin ja H:n kaa keräiltiin Kauniit ja Rohkeat -kuvia, meil oli kokonainen albumi täynnä niitä! :D Nyt keräilen - tosin maltillisesti - kirjoja.

9) Minkä luonteenpiirteesi toivoisit voivasi muuttaa?

Oon välil aika kärsimätön, joten sen toivoisin voivani muuttaa itessäni. Oon myös toivonu lisää rohkeutta ja luottamusta itseeni ja omiin kykyihini, mut niitä uskon saavani viimeistään siel Ausseissa, ku on jossain määrin pakko pärjätä yksin. :)

10) Viihdytkö yksin?

Kyllä viihdyn yksinki, oon ollu sinkku varmaan jotain 7 vuotta ja asunu yksin kohta 10 vuotta. Mut oon sosiaalinen eläin ja parhaiten viihdyn kyl mun rakkaiden ystävien seurassa. Nyt oon sopivasti taas mykkänä saikulla, joten muutaman päivän joutuu taas olee omissa oloissaan, ennen ku pääsee tonne kesälaitumille kirmaa.

11) Lempinäyttelijäsi?
 Mun lempinäyttelijä näyttelee jo taivaan teatterissa, eli Heath Ledger. <3 Mut elävistä täytynee valkkaa Ryan Gosling - en potkis pois mun sängystä! ;)

Joo menihän tähän hiukkasen enemmän ku 11 minuuttia, mut kivaa oli kirjotella, kiitti Salla! :)

4 kommenttia:

  1. Jee, kiva kun vastasit!! :)

    Ahhah, mäkin käytin yläasteella meidän ISÄN farkkuja (joo-o, vähän roikkui :D) ja ylisuuria Fruit of the loomin huppareita. Apua.

    Tarroja oon keräilly kanssa, ja samettitarrat oli ihania!! Mut sitä vaihtelujuttua en tajuu, siis jotain pölysiä tarroja irrotettiin omasta tarrakirjasta ja liimattiin kaverin kirjaan. Whaat :) Te kyl veitte homman to the next level noilla Kaunarikuvilla - buahhahahahhaaaaaaaaa, ihan parasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Fruit of the loom nimenomaa, mut toi faijan farkkujuttu on kyl aikamoinen bonari, lol! :D
      Hitto, oiskohan se albumi viel tallella laajikassa...? :P

      Poista
    2. Teiän mutsi on salee säästäny sen albumin :D Jos se löytyy, niin tänne postaus aivan välittömästi (mä nauran jo valmiiks)!!

      Poista
    3. Hitto tätä mun päätä! Kävin tänään laajikas just syömäs, mutten muistanu kattoo. Mut siis jos se on tallella, ni teen siitä ihan oman erikoispostauksen, ahhahah! :P

      Poista