lauantai 12. toukokuuta 2012

Oh it´s your hair! You should have said something, before I used it to clean the bathroom floor!

Tänä aamuna mä kyllästyin lopullisesti mun rikkinäiseen fööniin, joka puhals aina pari sekunttii kerrallaan ja hyyty. Sen johto oli jotenki kai vioittunu, eikä se suostunu toimii, ku tasan yhdessä asennossa, mikä aiheutti sen, et hiusten kuivaamiseen meni - hermojen lisäks - kolminkertanen aika. Ne jotka mut tuntee, tietää, et en käytännös pysty elää ilman fööniä, joten uus toimiva oli saatava. Duunin jälkeen menin sit fööniostoksille ja kävipä taas hyvä tuuri, ku Expertillä oli Remingtonin fööni äitienpäivän kunniaks alessa 29,90€ (ovh 49,90€)! Pitäis olla hyvä vehje ja kolmen vuoden takuukin siihen tuli. Huomenna testataan, mitkä on tehot!

It´s amazing what you can do with the right kind of blowdryer!

Kävin sit myöskin tekemäs tuhoja sokkarilla, jossa sai tänään s-etukortilla 15% alee kaikista ostoksista. Ostoslistalla oli kaikenlaisii hiusjuttuja, ja ihan mukavastihan noista Tigeistä lähti hintaa pois.


Vanha luottotuote on Klippotekin kuivashampoo - couldn´t live without - ja got2be:n hiuspuuteriikin oon käyttäny jo jonkin aikaa, ku E suositteli vaihtaa kalliimman osiksen puuterin siihen (toi got2be toimii ihan yhtä hyvin). Uus tuttavuus on toi Tigin Dirty Secret kuivahoitoaine, jonka uskon nyt ratkaisseen mun latva-ongelman! Nimittäin kuivashampoo ja hiuspuuteri nostaa kivasti mun hiuksia juuresta ja saa sellasen kivan tärkin aikaan, mut mun ongelma on, et ne samalla tekee latvoista pörröset. Tota kuivahoitoainetta ku suihkuttaa latvoihin, ni tulee taas siloset latvat jee! :) Ainoo huono puoli tos on, et taas tuli yks kosmetiikkatuote lisää, mihin todennäkösesti kehitän riippuvuuden...it ain´t easy being a woman I tell you. Anyhuu, lopuks kassalle pääty viel toi Tigin hiuslakka, jota on tullu frendeil kokeiltuu ja jossa on vaan yksinkertasesti paras tuoksu. En oo aikasemmin tarvinnu lakkaa ollenkaan, mut nyt oon alkanu pitää hiuksii tosi usein sillee ylänutturalla, ni lakkaa tarvitaan pinnien lisäks pitää niskavillat kurissa. Pihistelin aluks ja ostin klippiksen halpislakkaa pikkupullon, mut se sai hiukset koppuraan (ja haisee liikaa lakalle). Toi Tigi on paljon parempi ja kauanhan se varmaan mulla kestää, ku en sitä kovinkaan paljon kerralla suihkuttele. Well, nyt on taas hiushommat hallussa - ainaki vähäks aikaa! :)

2 kommenttia:

  1. "Yllättävän" samanlaiset muotoilutuotteet meillä ;D Paitsi mä käytän edelleen Osiksen hiuspuuteria. Se onkin ihan lopussa, voisin seuraavaks kokeilla tota Got2b:tä, jos se kerran on yhtä hyvää! :) Ja oon samaa mieltä, Masterpiece on tosi hyväntuoksuista, ei tuu sellasta kamalaa Elnett-takaumaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tosi "yllättävää"! :D Ja oon kyl sitä mieltä, et kyllä on got2be ihan yhtä hyvä. Ja jotenki tulee ihan ysäri mieleen siitä normi hiuslakan hajusta, donno why... :P

      Poista