maanantai 21. toukokuuta 2012

Age is mind over matter, if you don´t mind, it doesn´t matter.



Kauhee blogihiljasuus ollu tässä, ku oon ollu kokoajan menossa! Ja hei, ekaa kertaa tätä blogii kirjottaa nyt sitte kolmikymppinen lobsteri! :D Pieni kertaus tähän keskiviikon ja torstain tapahtumista, vaikka moni olikin niissä osallisena tai kuuli jälkikäteen stooreja. Eli keskiviikkoillan ohjelmassahan mulla piti siis olla salilla treenailua ja lapsenlikkana olemista. No siel Satsil sitte olin tekee vatsoja, ku yks Satsin naistyöntekijä kumartu mun eteen ja sano jotain. Otin ipodin kuulokkeet korvista ja se sano, et mulla on puhelu tiskillä, et nyt pitäis tulla heti ottaa se sinne. Olin ihan ihmeissäni ja päässä alko pyörii toinen toistaan kauheemmat tapahtumat, jotka ois voinu johtaa siihen, et mulle soitetaan Satsin tiskille asti, ku en vastaa omaan puhelimeen. No köpötän sen naisen perässä siinä ajatuksissani, kunnes yhtäkkii etuoikeelta hyökkää joukko ihania tyttöjä ilmapallojen ja drinkkien kaa huutaen yllätystä! En pysty ees muistaa, mitä mun päässä liikku siinä vaiheessa, ku olin NIIN yllättyny ja menin varmaan ihan jonkinlaiseen shokkiin! Jotain siinä kai täristen halailin ihmisii ja hoin varmaan jotain herranjumalaa. Koko homma tuli niin täysin puskista, eikä mulla ollu pienintäkään aavistusta missään vaiheessa, et mitä mun pään menoks oli tässä useemman viikon ajan juoniteltu. :D

No kävin sit pukkarista hakee kamat kaapista ja sit lähettiin mun luokse käyttää mua suihkussa ja vaihtaa mulle vaatteita. Olin koko matkan ajan varmaan viel ihan kuutamolla, hörpin vaan sitä roseeta ja seisoin pallot kädessä pöllämystyneenä. Heti, ku sain itteni lähtökuntoon, tilattiin pihaan tilataksi, joka lähti viemään meitä mysteeripaikkaan samalla ku me ilosesti kiskottiin skumppaa naamariin ja mullaki alko vähän se shokkitila siinä helpottaa. Päädyttiin sit lintsille, mikä oli niin siistii, ku en oo ollu siellä johonki 10 vuoteen. Mentiin K:n kaa yhteen sikasiistiin ja hurjaan laitteeseen sillä aikaa, ku muut lähti piilottaa matkajuomii puskaan (kuis merviä?!), ku lintsille ei saanu tuoda edes säilytykseen alkoholijuomia - ei pysty ymmärtää! ;) Oli ihanaa huutaa siinä laitteessa, ku oli just sopivan nopee ja hurja meno. http://www.linnanmaki.fi/index.php/laitteet/ukko/
No seuraavaks sitte oli vuorossa dinneri Lintsin Kattilan Sushibar + Wine:ssa ja meinasin pökertyy uudestaan, ku näin monta pöydällistä  mun ystävii siellä odottamassa! Olin superliikuttunu ja onnellinen, ku niin moni oli päässy paikalle ja ollu juonessa mukana. Juotiin siinä vähän lisää skumppaa sitte ja sain valkkaa listalta, mitä halusin. Valkkasin sit seuraavan kokonaisuuden, joka oli aivan jumalaisen makuinen! :P


Herkkumakien ja nigirien lisäks lautasel oli keittiön poikien laittamii ekstroja - herkkumajoneeseja ja mausteita, jotka sopi noitten sushien kaa mielettömän hyvin. Mun lemppari oli limesuola. Ku maha oli sit täynnä susheja ja pää kupli viineistä, pyys R ja E mut siihen kaikkien keskelle vielä antaakseen lahjan. Joo siis tän kaiken lisäks viel lahja!! Kirjekuores oli kortti ja kortin välis 50 aussidollarii (muistaakseni) ja 300 euron shekki - ja taas menin sanattomaks, siis huhhuh! En tiiä enkä muista enää, et mitä siinä "kiitospuheessani" sopersin, mut siis vieläkin KIITOS ihan älyttömästi kaikille! Kortti ja sen sisältö meni M:n mukana tuolta lintsiltä turvasäilöön, joten jos en oo jotain osallistujaa huomannu viel kiittää, niin teen sen, ku ton kuoren saan takaisin ja näen viel uudestaan ne nimet siinä kortissa! Ainiin ja L:n mukaan noi rahat oli kerätty sitä varten, et jos hai syö Ausseis mun alavartalon, ni voin sit noilla ostaa uuden. ;) Toivotaan, et siihen ei oo tarvetta ja et voin tuhlaa ne johonki hauskempaan juttuun siellä... :P

Well, moving on. Lintsiltä sitte lähettiin jatkamaan Siltaseen, jossa eteen kannettiin jatkuvasti juomia ja jossa sain kuulla koko sen asiakaskunnan laulaman onnittelulaulun. :) Siltasesta jatkettiin Navy Jerrysiin ja siellä kyl katkes tän lobsterin filmi. Kuuleman mukaan Navysta on viel pikkutunneilla lähetty Beefiin - aika kunnioitettava kierros siis! :D Kotimatkaa en enää todellakaan muista, mut kotiin oon päätyny kaikkine kamoineni turvallisesti nukkumaan. Myöhemmin kuulin, et Beefis oli jenkkilätkänpelaajii ja pikkasen harmittaa, ku en niitä muista ollenkaan heheh. Mutta siis kaiken kaikkiaan ehdottomasti yks mun elämän ihanimmista illoista, ei voi muuta ku olla ylpee ja iloinen tällasista mahtiystävistä!! Sanokaa, mitä sanotte, mut mulla on maailman parhaimmat frendit! :D

Torstaina sit oli THE day ja mittariin tuli uudet lukemat siinä klo 14 jälkeen. Oliko sit se, et tota kolmenkympin kriisii oli kärsiny jo kokonaisen vuoden vai sit toi mieletön edeltävä ilta, mut eipä tuntunu yhtään pahalta! Mentiin vanhempien kaa mun systerin perheen luokse Porvooseen grillaa, kilistelee ja syömään kakkuu ja systeri oli askarrellu hienon banderollin mun ja mutsin (jolla synttärit seuraavana päivänä) kunniaksi. Olipa siinä kiekkofanille suomenliputkin!


Vanhemmat lahjo mua tilille, mut sen lisäks sain niiltä ja systeriltä vielä jalkahoidon ja pinkkejä ruusuja ja skumppaa - kunnon prinsessameininkii. :) Porvoosta kiirehdin sit N:lle kattoo Suomen matsii, joka oli taas kunnon trilleri, mut jotka leijonat voitti viime sekunneilla - mun synttärien kunniaks tietenki! ;D M oli tehny ihanaa pavlovaa, jota sit ahmittiin suut mustikoista sinisenä (ja mulla pää hermostuneisuudesta punasena) penkkiurheilun lomassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti