torstai 19. huhtikuuta 2012

Postimyyntirakkaat

Uiuiuiui - mulle tuli tänään Elloksen lähetys, joka sisäls mun uudet bestikset - mustat varrelliset conssit! :) Tota pakettii onki jo ooteltu ja tänään se tuli!

Eiks oo viileet!

Ajoitus oli senki puolesta sopiva, et huomen illal on N:n synttärijuhlat rock-teemal (N täyttää ne maagiset 27 vuotta) ja sain nyt ainaki kengät teeman mukaiseks. Viel pitäis kaivaa ne rokkivaatteet ja muut viileet asusteet tuolta kaapista... ;)

I love mi new shoes!!!

Niin ja siinä paketis tuli myös se pakollinen toinen tuote, joka piti ostaa, et sain 40 pinnan alen siitä kalliimmasta. Otin sit tollasen helpon paitulin, ku oli niin halpa ja peruskäytännöllinen.


Toi on tosi ihana päällä - mukava ja paljastaa kivasti toisen olkapään. Luulin vaan kuvan perusteella saavani sellasen hempeen vaaleensinisen paidan, mut paketista paljastuiki huomattavasti tummempi sävyinen vaate (kuvassa siis värit snadisti pielessä). Mut eipä se mitään, ku on muuten sen verran hyvä! Viimenen tänpäivänen setti onki sit hullujen kosmetiikkaa. Mama kävi aamulla reippailemassa ja sai mulle hullareilta cliniquet, jotka oli ihan tuntuvas alessa.


Oon käyttäny noita kolmee useemman vuoden ja toimii kyl mulla niin hyvin, etten hevillä niitä vaihda. Kokeilin yhtä saman merkin yövoidettaki taannoin ja se oli superhyvää, mut joutu valitettavasti budjettileikkauksen uhriksi. Mut nyt jatkan Hyville ja huonoille uutisille naureskeluu ja huomisen asukokonaisuuden miettimistä, ciao! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti