lauantai 31. maaliskuuta 2012

Mirror mirror on the wall, who´s the tidiest of them all?


Kuka arvaa mun tänpäiväset suunnitelmat? Siivousta - blaah, kreisisiivousta - double blaah! Oon monesti miettiny, et multa puuttuu sellanen siisteysgeeni, joka aiheuttais pakottavan tarpeen siivota. Okei, sitte ku siivoon, teen sen huolella, mut se alottaminen on AINA yhtä vaikeeta - nytkin aloin kirjottaa tätä, vaik piti jo alkaa se siiivous. Tänään ohjelmassa siis tiskausta, pölyjen pyyhintää, imuroimista ja vessan kaakelien kuuraus lattiasta kattoon. Tää viimesin mun on pitäny tehä jo monen kuukauden ajan, mut oon aina onnistunu lykkää sitä syystä, että mulla ei oo sopivaa siivousvälinettä kaakeleitten pesuun - sellasta, millä yltää kattoon asti. No nyt mutsi sit oli viime viikolla ostanu mulle sellasen, ni kai se on sit tää operaatio hoidettava, dämit. Lattioitten pesukin on ollu asialistalla hyvin pitkään, mut sitä on vielä siirrettävä siihen asti, kunnes oon saanu hankittuu puuttuvan osan mun moppiin...

Ennen siivousurakan alkamista on kuitenki valittava siivousmusa. Hyvää siivousmusaa musta on sellanen suhteellisen nopee ja ilonen, mikä pitää energiatason ylhäällä. Tähän tarkotukseen ois varmaan tehokkaampiiki keinoja, mut pitäydytään nyt kuitenki vielä näis terveellisis vaihtoehdoissa. ;)
Musa vaan kovalle, kumihanskat käsiin ja raivo päälle! Täl kertaa mun siivoussoittolista koostuu The Shinsistä, The Kooksista, Garbagesta, The Killersistä, The Black Keysistä ja MGMT:stä.
Illal ois sitte suunnitelmis mennä syömään ja leffaan kattoo toi uusin lumikki, jossa ainaki Julia Robertsin rooli vaikuttaa musta lupaavalta...


No niin nyt hemmetti, se tiskiharja käteen! Oispa mulla 7 kääpiöö auttamassa....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti