keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Cupcakes and cuteness

Sunnuntai oliki sitte harvinaisen kiva tällä kertaa! :) Ensiks oven taakse tuli uupunu ja nälkäinen H (toiset ne kykenee lenkkeilee sunnuntaisin) ja syötin sille vähän lohta ja salaattii, ettei ihan pökertyny. Sit mentiin kauppaan poistelee cupcake-tarvikkeita ja kohta H sekoitteliki jo taikinaa mun keittokomerossa. H oli löytänyt ton reseptin ja lopulta - kuorrutteen levittämistä lukuun ottamatta - tekikin kakut ite sillä välin, ku mä ihmettelin kylään tullutta koiraneitiä Kiaa. M ja Kia tuli siis mun luo yökylään, ku M oli kerranki Suomessa ja sillä oli Kia-vuoro sopivasti samaan aikaan, ku oltiin sovittu kyläily, jee!! :) Neiti oli valloittava niinku yleensä ja leikkisällä päällä - sain aika monta märkää koirapusua tuona iltana.

Moi!


Mua kuvataan!



Meen tänne taljan päälle köllöttelee...




Meiän herkku-cupcakesit!!!



Mun teemaan sopivat sukat :P


Cupcakesien jälkeen vedettiin M:n kaa viel vähän mozzarellapizzaa - suolaista ja makeeta on hyvä syödä vuoron perään, et pysyy asiat tasapainossa - ja katottiin twilightii, ennen ku mentiin kaikki kolme nukkuu. M oli kuulemma yöllä heräilly jatkuvasti komentaa Kiaa, ku se oli yrittäny kuopii mun sohvaa tehdäkseen itelleen pesää - toinen! Oon siis tyytyväinen, et M pelasti mun sohvan, mut onhan toi vaan niin hellyyttävää! :D Mä en näemmä heränny mihinkään, ku olin liian uppoutunu mun painajaisiin, jossa Bella ja Edward oli melomassa jossain joella (ilmeisesti Australiassa) ja joutu krokotiilin hyökkäyksen kohteeks....liskoja oli siis ainaki mun unissa. Aamulla lähin painelee duuniin, ku M sai jäädä Kian seuraan tekee etätöitä. Olin niin kade, ku M laitto mulle viestii, kuinka on Kian viekussa, ku se kuorsaa siinä sohvalla!

Mua nukuttaa....




Kattokaa nyt mua!

zzzzz

Noh kotiin ku tulin, ni olin kovin pettyny, kun Kia oli jo ehditty hakee pois. :(  Mut toisaalta M oli tiskannu, käyny kaupassa ja ostanu mulle kukkia! Aika hyvä vaimo, I gotta say! :D



Käytiin H: ja M:n kaa lenkillä, minkä jälkeen vedettiin kanatortillaöverit M:n kaa, huh. :P Leffan jälkeen kierittii sohvalta sänkyyn ja aamulla piti sit hyvästellä M:kin, kun taksi vei neidin kentälle, nyyh!

6 kommenttia:

  1. mmmm!!! parin päivän tauon jälkeen maistuis kyllä taas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin maistuiskin (extra-toppingilla)! :P

      Poista
    2. kyllä!! seuraavaks sitä kunnolla!!! ja jämäsushit ;)

      Poista
  2. Hahhaha, joo epäilyttävät jämäsushit!! :D

    VastaaPoista
  3. Ihana koirakaweri, siitä tulis Riksalle hyvä tyttis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä hän on erittäin viehättävä, niin kuin Riki-herrakin! <3

      Poista